Müşteri Destek Hattı : 0 (850) 532 13 00
Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Tester (Sample) Gönderimi

Her siparişte tester(sample) mutlaka gönderiliyor mu? Herhangi bir alt tutar var mı?
Amacımız , sizin daha önce deneme fırsatı bulamadığınız ürünlerle tanıştırmak ve memnun kalmanız neticesinde sizlere daha iyi hizmet vermek.
Firma olarak tüm müşterilerimize eşit mesafede duruyor ve sipariş tutarına bakılmaksızın her pakete deneyimleyebilmeniz için numune ürün eklemeye çalışıyoruz.
Tester ve deneme ürünleri ithalatçı ve üretici firmalar tarafından kısıtlı sayıda gönderilmekte, bu nedenle maalesef bol miktarda ve her zaman temin edebildiğimiz ürünler değiller.
İstemediğimiz halde bu ve benzer zorluklar nedeni ile her zaman istenilen çeşitlilikte ve miktarda deneme ürünü bulamadığımız ve gönderemediğimiz dönemler yaşıyoruz.
Zaman zaman elimizde numune ürünler tükenebiliyor yada talep edilen ürünlerin, markaların numuneleri olmayabiliyor.
Özellikle yaz dönemlerinde firmaların büyük kısmı durgun sezon nedeni ile tatile girmekte ya da faaliyetlerini minimum seviyeye düşürmekte.
Aynı durum yıl sonunda da yaşanmakta. Bu dönemler bizim de tester temin etmekte en çok zorlandığımız dönemler.
Her müşterimize deneme ürünü göndermek istesekte bu gibi dönemler için sizlerden anlayış bekliyoruz

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.